torstai 7. marraskuuta 2013

Christmas time O' Christmas time.... eiku.. häh?

Eilen havahduin ensimmäistä kertaa kaupassa joululauluihin. Joulukoristeethan ovat olleet myynnissä jo pidemmän aikaa. Mutta oikeesti, joulukoristeet on aika ihania. Aion ehkä vähän hamstrata niitä ainakin dollarikaupasta, koska siellä ne on niin halpoja ja jopa ihan hienojakin. Ja hei, ei siihen jouluun loppujen lopuksi niin pitkä aika enää ole! En malta odottaa että pääsen koristelemaan tätä taloa. Ja saadaan joulukuusi sisään. Ollaan luvattu pistää talo oikein jouluiseksi sitten kun mun perhe jouluaaton aattona tänne saapuu. Olis jo joulu! Vähän harmittaa että tänä vuonna jää pikkujoulut välistä, ja ehkä eniten harmittaa viime viikonloppuna olleet Keskimaan pikkujoulut Jyväskylän Paviljongissa ilmaisine juomineen ja - ruokineen. Olis ollut kivaa pukeutua hienosti ja laittaa itsensä nätiks. Vaikka voishan sitä kai muutenkin mutta.. Pikkujouluihin pukeutuminen on jostain syystä erityisen kivaa!

Halloween oli ja meni, ja olihan se ihan hauska kokemus. Ei ehkä niin erityinen kun olin kuvitellut, mutta ihan hauskaa silti. Tosin vähän harmitti kun meiltä loppui karkit kesken ja piti lopettaa karkkien jakaminen jo aika aikaisin, mutta muuten oli ihan hauskaa. Oli kivaa nähdä miten ihmiset oli panostaneet niiden pukeutumiseen ja asuihin. Ja pienet lapset oli niin söpöjä. Toisaalta taas ärsytti teini-ikäiset pojanklopit jotka ei olleet edes pukeutuneet mitenkään, ja silti kehtasivat kerätä ilmaista karkkia säkkeihinsä. Noloa oli vähän se. Teki mieli sanoa niille että ei tuu karkkia ku ette oo ees pukeutuneet.

Oon tehnyt hyviä löytöjä lähiaikoina. Juttuja joita aion hamstrata kotiin. Esimerkiksi eräästä toisesta blogista (Lindsay's Diaries ps, yksi lempiblogeistani nykyisin) bongaamani Organix-merkkinen Moroccan öljy, joka on ihan älyttömän halpaa (n. 4€/100ml) ja toimii ihan yhtä hienosti kun kalliimpi kaimansa. Vaikuttaa myös todella riittoisalta. Aion ostaa näitä kotiinviemisiksi. Useita. Se kalliimpi Moroccan Oil on ollut mun budjetille liian kallista, vaikka olenkin todella ihastunut ko. tuotteeseen. Sitäpaitsi tuo Organix-merkkinen purkki on niin pienikin että niitä voi tuoda useampia.

Toisekseen tällä kertaa olen suunnitellut satsaavani meikkeihin. Mielessäni olen pyöritellyt Bare Mineralsia tai Nude-blogista (myöskin yks lemppari) bongaamaani Too Facedia. On muuten vähän vapauttava tunne - en ole meikannut kuukauteen!

No sitten kolmas juttu jota olen pyöritellyt mielessäni. Satsaisinko vihdoin ihan oikeisiin kunnon UGGeihin. Himotti jo ekalla reissulla, tokalla reissulla enemmän, ja nyt.. En tiedä pitäisikö vihdoin vähän laittaa rahaa että saisi hyvät ja lämpimät talvikengät. Malleja ja värejä olen katsellut, mutta en ole  vielä tehnyt niiden suhteen mitään päätöksiä. Noin alle sadallaviidelläkympillä (eurolla) ne saisin täältä mukaani.

Neljäs ja epätodennäköisin. Michael Kors. Hamilton. Meikäläisen unelma. Värinä konjakki ja metalliosat kultaisina. Olen haaveillut siitä. Pitkään. Olen etsinyt itselleni uutta laukkua. Pitkään. Mikään laukku ei kelpaa koska näen mielessäni vaan Hamiltonin. Katselin vähän hintoja, ja ilmeisesti saisin sen noin 100€ edullisemmin täältä kuin Suomesta. Voishan se olla vaikka joululahja.. Itselleni.. Itseltäni.. Mutta en mä tiedä onko se liian suuri satsaus mun budjetissa. Mutta se on niin kaunis.

Nyt mun pitäis sitten varmaan maksaa laskuja. On vesilaskua, sähkölaskua, puhelinlaskua, luottokorttilaskua.. Huoh.. Kiitos.

1 kommentti:

  1. Voin ehdottomasti suositella UGGeja! Vaikka ei mitkään maailman kauneimmat kengät, mutta niin ihanat ja lämpimät jalassa <3 mulla ei palellu kertaakaa viime talvena varpaita! ainut vaan kannattaa ostaa sellanen UGG-setti missä on se shampoo ja jotain (luulis että siellä niitä myydään vaikka missä esim. Victorias Secret) , mä nimittäin pilasin omani kun ne kastu ja nyt ne on ihan koppurat :( Ja Emppu osta se laukku! Oot sen ansainnu, vaikka sitten joululahjaks. Mäki haaveilen yhestä Louis Vuittonista harmi ettei vielä oo ihan rahat kasassa mutta ehkä sitten vaikka Lontoosta! <3: Heidi

    VastaaPoista